Den här sidan använder cookies. Mer info här. Genom att fortsätta använda vår webbplats accepterar du våra cookies. OK!

Nu lanserar vi vår nya kundportal!

2021-12-22

Nu introducerar vi ett smartare samarbete mellan våra kunder och oss 
Välkommen till HagaOnline! 

 

Vår vision är att skapa förutsättningar för företagare att lyckas genom att förenkla och 
effektivisera företagets administration och redovisning. Glöm släpande bokföring och 
kontrollbrist. Genom att vi tillhandahåller både ekonomitjänster med moderna och flexibla 
digitala lösningar kan vi effektivisera redovisningsarbetet så att det når toppklass med t ex 
uppdaterade rapporter och beslutsunderlag i realtid. Därför introducerar vi nu vår 
uppdaterade kundportal  - HagaOnline. 

 

Ta med er digitala byrå i fickan! 
För er som kund till oss på Haga Ekonomi innebär detta inledningsvis att vi flyttar vår 
dokumentdelning och kommunikation till HagaOnline. Här ser ni alla pågående ärenden oss 
emellan och får notiser om något uppdateras, behöver attesteras osv. Allt enligt GDPRs och 
Rex krav. 

 

Smarta system för våra smarta kunder 
Via de integrerade systemen i HagaOnline kan du som använder Fortnox/Visma e-ekonomi 
bland annat komma åt er fakturering, hantera både leverantörs- och kundfakturor. Även 
registreringen av kvitton är helt digitalt. Den anställde fotar sitt kvitto med sin smartphone 
som tolkas via AI och skickar sedan bilden till oss för vidare elektronisk hantering in i 
ekonomisystemet. Tidsrapporteringen för lön samt projekt sker direkt i er smartphone och 
underlag för lön och fakturering hanteras sedan digitalt av oss. 

 

Via HagaOnline samarbetar vi med Sveriges ledande system inom Tid & Projekt, 
Utläggshantering, Analysverktyg mm. Vad skulle ni vilja förenkla och digitalisera hos ert 
företag? 

 

Funktioner som ingår från start: 
 

Dokumentdelning 
Genom HagaOnlines dokumentarkiv kommer du åt bolagshandlingar, avtal, 
årsredovisningar, månadsrapporter och deklarationer vart du än är. 

 

Bokföring 
Med HagaOnline blir din bokföring enklare, snabbare och säkrare. Välj själv vilka delar av din 
ekonomihantering som du vill ha hjälp med och vilka system som skall ingå i er version av 
HagaOnline. 

 

Ärendehantering 
Ärendehanteringen är "navet" i HagaOnline och är fullt integrerat mot 
dokumenthanteringen, Kivra och övriga integrerade system. Här finner ni all vår 
gemensamma kommunikation. 

 

Digital Brevlåda - Skicka digital post och avtal 
Dokumentsignering - Signera avtal & andra dokument med Mobilt BankID via vår integration 
mot Kivra. - Digital brevlåda ingår. 

 

Så här enkelt fungerar det: 
Allt du behöver för att nå HagaOnline är en internetuppkoppling och BankID efter att du blivit upplagd som användare.

 

En inloggning till alla funktioner och möjlighet att växla mellan olika bolag. Du väljer själv 
vilken plattform som passar dig bäst för stunden. Tjänsten når du via vår hemsida och 
fungerar via webb och smartphone.  

 

Logga in och testa! 
Som digital byrå försöker vi samarbeta med våra kunder via HagaOnline i alla våra uppdrag. 
Självklart är det personliga mötet viktigt för oss men det dagliga sköter vi gärna digitalt.  

 

Har du frågor eller funderingar, kontakta Johanna Lagergren: 
johanna@haga-ekonomi.se 
0510-865 35